دریافت فایل تغذيه مناسب براي ورزش تنيس – پرداخت و دانلود آنی

ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم
با سلام،محصول دانلودی +{{تغذيه مناسب براي ورزش تنيس}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل تغذيه مناسب براي ورزش تنيس و بررسی کامل هدایت میشوید

براي بازيکنهاي تنيس زمان غذا خوردن تاثير بسزايي در نحوه بازي دارد . غذا يي که 3 الي 4 ساعت قبل از بازي خورده مي شود ، بايد داراي هيدروکربورهاي زياد ولي چربي کم باشد غذاهايي نظير ماکاروني ،سيب زميني ، برنج ، ميوه و سبزي سريعا جذب و هضم ميشوند غذاهاي پر چربي براي هضم شدن وقت زيادي لازم دارند و کمک زيا

ادامه مطلب